Postaráme se o vás

Postaráme se o vás

Důvěra a spokojenost našich klientů je palivem, které nás pohání. Každý pozitivní ohlas nás motivuje držet vysoko nastavenou laťku kvality našich služeb a zákazníci se k nám stále vracejí. Proč? 


JSME RYCHLÍ

S Tomášem Kinclem spolupracuji od samého vzniku jeho firmy Profiair. Jakožto osoba pracující po dlouhá léta v cestovním ruchu zajišťuji pro klienty letenky doslova do celého světa, a to mnohdy v dosti napjatých termínech. Pan Kincl reaguje mimořádně rychle a má maximální snahu nejen najít spojení podle zadaných kritérií, ale naprosto samozřejmě nabízí vlastní řešení a doporučení. Neocenitelná je také jeho schopnost reagovat v krizových nebo nenadálých situacích, kdy je třeba rychle provést změnu nebo storno letenky. Podle mé dosavadní zkušenosti v celkovém přístupu výrazně převyšuje konkureční agentury.

Slávek SULDOVSKÝ
, product manager www.adventura.cz

 

JSME NEÚNAVNÍ

V roce 2009 jsem se na poslední chvíli rozhodla, že strávím vánoční svátky v USA. Nebylo vůbec snadné sehnat letenku, ale pan Tomáš Kincl to vzal jako osobní výzvu a neúnavně zkoušel všechny možné varianty, až našel volné místo na 25. 12. s přestupy v Amsterdamu a Detroitu. Nechtělo se mi sice 2x přestupovat, ale vypadalo to, že žádná lepší varianta se už nenajde. Když už jsem stála ve frontě na přepážce v bance, abych vložila na účet ProfiAir příslušnou částku za letenku, zazvonil mi telefon a pan Kincl mi nabídl možnost letět o den později, 1000 korun dráž, ale pouze s jedním přestupem v Paříži. Šlo o místo, které se v mezičase v systému uvolnilo. Na tuhle možnost jsem okamžitě přistoupila a dodnes jsem mu vděčná, že se nespokojil s variantou, kterou já už jsem akceptovala, a hledal dál, protože let z Amsterdamu do Detroitu byl ten, ve kterém se nigerijský atentátník pokusil odpálit bombu, co do letadla pronesl zašitou ve speciálně upraveném spodním prádle. Přísnějším kontrolám na letištích, ve které jeho čin vyústil, sice neujdu, ale díky panu Kinclovi jsem byla ušetřena opravdu děsivého zážitku.

Alice Lamb, překladatelka a tlumočnice www.languageperfect.cz

 

JSME SPOLEHLIVÍ 

Naše společnost využívá služeb ProfiAir nepřetržitě od chvíle, kdy zahájili své působení na trhu. Vzhledem k tomu, že máme kanceláře na dvou kontinentech (v Evropě a USA) a pravidelně mezi nimi cestujeme (bez ohledu na roční období), řeší s námi ProfiAir často komplikované rezervace a nestandardní požadavky na přepravu nadrozměrných zavazadel. Není výjimkou ani to, že v průběhu cesty voláme s prosbou o radu ze zpožděného letadla, které právě zaparkovalo v gatu ve chvíli, kdy už náš navazující spoj startuje, nebo z fronty u transferové přepážky, kde beznadějně čekáme na místo v jiném letadle, protože náš původní spoj nemohl v místě určení přistát a musel se vrátit na letiště, ze kterého jsme vylétali. Pan Tomáš Kincl nám v naprosté většině případů dokáže okamžitě poradit a navrhnout variantní řešení. Bez jeho asistence a rychlého zásahu bychom trávili dlouhé hodiny na letištích, nebo platili za služby, na které máme nárok bezplatně. Jeho znalosti a zkušenosti jsou na vysoké úrovni a jeho ochota udělat pro klienta maximum je obdivuhodná. Stejný přístup pak mají i všichni jeho kolegové. Nejvíc si na ProfiAir vážíme toho, že jejich služby nekončí vystavením letenky a odesláním faktury. Kdykoliv máme letenku vystavenou přes ProfiAir, jsme celou cestu klidnější, protože víme, že se máme na koho obrátit, pokud se dostaneme do problémů. Společnost ProfiAir jsme již doporučili mnoha klientům a přátelům, a nikdy jsme toho nelitovali.

Devin Lamb, www.languageperfect.cz 

 

STARÁME SE O KLIENTY PO CELOU CESTU 

Teď dorazila kolegyně ze Záhřebu a moc Ti děkuje, že si nám dal vědět ohledně stávky, protože jinak by tam ona 3 další kolegové z Itálie uvízli. Nikdo jiný jim nedal vědět.I za mě opravdu moc díky, že nám tohle dáváš vědět.

Karla Studničková, www.crif.com 

 

UMÍME ŘEŠIT PROBLÉMY

Dobrý den Tomáši, chtěla bych vám touto cestou velmi poděkovat za vaši spolupráci a operativní pomoc při cestě našich klientů z Peru. V Madridu zůstalo „trčet“ mnohem více lidí (dokonce kvůli té stávce tam jich spousta musela nocovat), ale naši klienti díky vašemu zásahu dostali hned první možný let do Prahy s jinou společnosti ještě týž den. To všichni velmi ocenili!!

Irena Jeřábková, CK ENJOY TRAVEL

 

JSME POZORNÍ 

Dobrý den, mnohokrát děkuji za dortík, který mi byl v letadle předán. Bylo to obrovské a milé překvapení. Do nového roku Vám přeji hodně stejně velmi spokojených klientů (jako jsme byli my) a ještě jednou Vám mnohokrát děkuji za Vaši skvělou péči. S pozdravem

Marie Zelenková

 

Vyplňte poptávkový formulář nebo nás kontaktujte a my se o vás postaráme.